CONCURS! - un sal tricotat si un set de cosmetice



Dragele mele, am bucuria sa va anunt ca organizez primul meu concurs de pe blog. Premiul este unul singur si va fi format dintr-un sal portocaliu crosetat de mine si dintr-un mic set de cosmetice oferit de fata mea ( un spray intim Lady Health, Sephora Nail Patch si Sephora mascara).



Trebuie doar sa dati 3 like-uri si intrati in concurs. Inscrieti-va mai jos in formularul Rafflecopter, concursul va fi activ pana pe 20 august.

Voi extrage castigatorul pe 21 august si premiul va fi trimis prin posta. Castigatorul va trebui sa trimita email cu adresa de livrare cel tarziu pe 25 august 2014, altfel voi reface extragerea.

Bafta!


a Rafflecopter giveaway

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

24 comentarii:

  1. Vai de mine si de mine ce sal superb !! Un portocaliu super :X:X:x !!
    Mai ales ca vine si toamna - iar culoare se potriveste de minune !
    Multumim pentru concurs ! Este intr-adevar un premiul special !

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim pentru un concurs asa frumos! bafta tuturor!
    Si spor la crosetat, bunica!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pt concurs...am tras un ochi pe pagina de fb a "bunicutei" si am ramas surprinsa cate lucruri frumoase face. Cata dedicare, talent, spirit estetic si staruinta. Intreprinzatoare bunicuta asta daca s-a lansat si in mediul online. Bravo!! Spor la cat mai multe ..cum se zice.."crosetaje"? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, mama mea este foarte talentata si acum are si timp sa isi arate calitatile.

      Ștergere
  4. Ce sal frumos !!! Minunat !
    Ma bucur ca am aflat si eu de acest blog dar si de concurs !:)
    Felicitari si multa bafta in continuare ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos,un concurs deosebit de frumos ,felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Salul este superb. In cazul in care l-as castiga i l-as face cadou bunicii mele. L-ar aprecia in mod deosebit. multumim pt concurs

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow....ce sal superb...i'm in love!!!! <3

    nu stiam ca bunicutza are blog ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow...ce premiu minunat! <3
    M-am inscris cu draga <3
    Multumim pentru concurs! :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. Un concurs minunat cu premii minunate ! Multumim mult si multa bafta tuturor dar mai mult mie =D

    RăspundețiȘtergere
  10. fb:Trica Viorica
    share:https://www.facebook.com/trica.viorica.1/posts/341726425996746
    Un premiu minunat <3 multumim!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumim pentru concurs! Un premiu minunat, salul este superb <3.

    RăspundețiȘtergere
  12. Un concurs minunat cu premii minunate ! Multumim mult si multa bafta tuturor

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumim si noi pentru participari! Mimi & Ana Maria

    RăspundețiȘtergere